Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Θηλασμός κατά τη διάρκεια της περιόδου


Πριν καλά καλά το μωρό μου κλείσει 2 μήνες μου ήρθε η περίοδος!

Δεν το περίμενα και όταν είδα τα αίματα στο εσώρουχό μου, ξαφνιάστηκα! Ρώτησα το γυναικολόγο μου και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό και συμβαίνει μερικές φορές.



Εκείνες τις μέρες, πριν μου έρθει η περίοδος η μικρή μου θήλαζε συνέχεια. όλο το βράδυ κάθε μία ώρα περίπου και το πρωί κοιμόταν αποκαμωμένη.

Έψαξα να βρω τι μπορεί να φταίει και έπεσα πάνω σε διάφορα άρθρα που αναφέρανε ότι η παραγωγή γάλακτος μειώνεται όταν μια γυναίκα περιμένει περίοδο. Κάποιοι υποστηρίζουν οτι αυτό οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα ασβεστίου στο αίμα εκείνη την περίοδο.

Μου φάνηκε αρκετά λογικό και περίμενα να δω τι θα γίνει με την επόμενη περίοδο μου.

Στη μέση του κύκλου εντόπισα μια-δυο μέρες όπου η μικρή μου θήλαζε ασταμάτητα και πήρα τα τεστ ωορρηξίας για να δω αν οφείλεται και πάλι σε αλλαγή των ορμονών. Το τεστ δεν έδειξε οτι είχα ωορρηξία, αν και οι γραμμούλες ήταν σχεδόν εκεί...

Τώρα βρίσκομαι στην 30η μέρα της περιόδου μου και η μικρή μου πάλι θηλάζει συνέχεια το βράδυ. Το νοιώθω πως το στήθος μου δεν έχει τόσο πολύ γάλα... Αν μέσα στις επόμενες 4-5 μέρες μου έρθει η περίοδος, αυτό σημαίνει πως η παραγωγή γάλακτος μειώνεται λόγω των ορμονών.

Επίσης υπό φυσιολογικές συνθήκες, όταν η μπέμπα θηλάζει απο το ένα στήθος, το άλλο στάζει γάλα. Όταν συμβαίνει αυτό με τον συχνό θηλασμό και τις ορμονικές αλλαγές δεν τρέχει γάλα από το στήθος, οι ρόγες μου είναι πιο ευαίσθητες και οι μαστοί πιο μαλακοί.

Τί μπορεί να βοηθήσει;
Αυτά τα βρήκα στο ίντερνετ. Δεν ξέρω αν μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αξίζει η προσπάθεια.
  1. Συμπληρώματα calcium/magnesium 
  2. Πιο συχνοί θηλασμοί
  3. Συμπληρωματικό τάισμα με γάλα δικό σας που έχετε φυλάξει στην κατάψυξη.
  4. Θήλαστρο:  YΗ παραγωγή γάλακτος αυξάνεται ανάλογα με τη ζήτηση. Όσο περισσότερο ζητάτε εκείνη την περίοδο, ακόμα και με το θήλαστρο, τόσο περισσότερο θα παράγεται.
Ο θηλασμός είναι δύσκολος και ειδικά στις γυναίκες που είχαν την ατυχία να έχουν περίοδο νωρίς μετά τη γέννα, γίνεται ακόμα πιο επώδυνος. 
Η κούραση της περιόδου προστίθεται στα ξενύχτια και το συνεχή θηλασμό του μωρού. Οι ρώγες πονάνε και η γενική αλλαγή των ορμονών δεν βοηθάει καθόλου τη διάθεσή μας. 

Αξίζει όμως να προσπαθήσουμε να τα βγάλουμε πέρα. Μόλις περάσουν αυτές οι λίγες δύσκολες μέρες, όλα θα επιστρέψουν στο φυσιολογικό, το γάλα θα είναι αρκετό και θα κοιμηθούμε και πάλι μερικές ώρες το βράδυ :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου